sexta-feira, 26 de setembro de 2008

PAMODI DODU NA

Dja dura ki n tinha na menti mostra, pa tudu alguem ki kre odja, kuzaz ki n sabi fazi I kuzaz ki n gosta. Primeru n pensa na um site. Klaru “Boa ideia”. Fazi um site é ka kuza fasil, pa alguem sima mi intom ki ta pensa na mil kuzaz au mesmu tempu, site nunka maz ka ta fikaba pronto, pamo n kria poi munti kuza. Kantu n pensa na fazi site n fika ta pensa na mil ideia di layout na mil kuzaz fixe. Dipoz tempu ba ta pasa n txiga konkluzom ma site ta fika pa maz tardi sinau nka ta kumesa nunka ku nha projectu. Ami é dodu. Na bom sentidu klaru. N gosta di kuzaz diferenti. O ki n odja um kuza ki tudu alguem kre ki tudu alguem gosta n ta passa pratikamenti ta odeia kel kuza. Ami é ka kumersial n gosta di kuzaz original I simplis. Por isso pa da kel primeru pasu n pensa na Blog. Ka tem xatisa e so poi kuzaz la pa dentu pronto. Inda por sima bu ka ta paga nada.
Nomi "dodu na" surji pamo, komu sempri, n tivi munti mez ta pensa na nomi di nha site I komu ami e "perfesionista" nunka nka fika satisfetu ku nomi ki bai ta surji. Ti ki um dia n fla "kualker dia nta fika dodu so di pensa". Alguem ki ta pensa di forma diferenti ta tomadu pa dodu. Intom ami é dodu.
Na kabu Verdi o ki bu gosta txeu di um kuza nu ta kustuma fla ami é dodu na kel kuza. Portantu kel nomi dodu na foi dimaz. É um forma di mostra mo ki mi é dodu.

Há muito tempo eu tinha em mente mostrar, para todos aqueles que quizessem ver, coisas que sei fazer e coisas de que gosto. Primeiro pensei num site, É claro "boa ideia". Fazer um site não é coisa fácil, para quem, como eu, que pensa em mil coisas ao mesmo tempo, o site nunca mais ia ficar pronto. Porque eu queria por muita coisa. Quando pensei em fazer o site fiquei a pensar em mil ideias de layout e mil coisas porreiras. Depois o tempo foi passando e cheguei a conclusão que o site tinha de ficar para mais tarde senão nunca mais ia começar com o meu projecto. Eu sou doido. No bom sentido claro. Eu gosto de coisas diferentes. Quando vejo algo que todos querem e todos gostam eu passo a praticamente odiar aquilo. Eu não sou comercial, gosto de coisas originais e simples. Por isso para dar aquele passo inicial pensei num blog. Não tem complicações, é só por as coisas la pra dentro e pronto. E ainda não se paga nada. O nome "dodu na" surgiu porque, como sempre, eu tive vários meses a pensar no nome para o meu site, e como eu sou "perfessionista" nunca fiquei satisfeito com os nomes que foram surgindo. Até que um dia disse "qualquer dia fico doido só de pensar". Quem pensa de forma diferente é tratado por doido/maluco. Então eu sou doido/maluco.
Em Cabo Verde quando gostamos muito de algo temos o hábito de dizer – "ami é dodu na… algo". Portanto o nome dodu na foi bom demais. É uma forma de mostrar como sou doido/maluco.

Sem comentários:

Pamodi Dodu na

Dja dura ki n tinha na menti mostra, pa tudu alguem ki kre odja, kuzaz ki n sabi fazi I kuzaz ki n gosta. Primeru n pensa na um site. Klaru “Boa ideia”. Fazi um site é ka kuza fasil, pa alguem sima mi intom ki ta pensa na mil kuzaz au mesmu tempu, site nunka maz ka ta fikaba pronto, pamo n kria poi munti kuza. Saber mais...